تکنولوژی دندانپزشکی

لیست مواد و تجهیزات دندانپزشکی + معرفی برترین برندهای تولید کننده تجهیزات و مواد دندان پزشکی

اگر دندانپزشک هستید حتما به دنبال یک برند معتبر برای خرید تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز مطب خود می‌باشید. شما چه برندها و شرکت‌های وارد کننده‌ای را می‌شناسید؟ با چه فروشگاه‌‌های خرید اینترنتی آشنایی دارید؟ دندانپزشکی یکی از رشته‌های پزشکی بسیار حساس و البته دارای تجهیزات و ابزار بسیار کاربردی و ظریف است، طراحی و تولید این وسایل طیف گسترده‌ای از مهندسی پزشکی را در برمی‌گیرد. تا اینجا در مورد بخشی از وسایل مورد نیاز یک دندانپزشک و مطب دندانپزشکی صحبت کردیم. اما به یاد داشته باشید که علاوه بر کیفیت، قیمت تجهیزات دندانپزشکی بسیار اهمیت دارد. در این مقاله سعی داریم شما را با برندهای تولیدکننده تجهیزات و مواد دندانپزشکی در ایران آشنا کنیم.


فهرست مطالب


لیست مواد و تجهیزات دندانپزشکی

دانستن اسامی مواد و تجهیزات دندانپزشکی به شما کمک می کند تا درک بهتری از درمان های دندانپزشکی و درمان های ارتودنسی که دندانپزشکتان برای شما انجام می دهد داشته باشید. (سخت ترین قسمت دندان انسان کجاست)

معرفی مواد دندانپزشکی

تمباند Temband

تمباند یک سیمان موقت جهت چسپاندن قطعات ترمیم کننده بوده و همچنین نامحلول در بزاق دهان است. تحمل فشار ناشی از جویدن ار خصوصیات این سیمان می باشد. تمباند ها داری قوام مناسب جهت جاگذاری کامل و آسان bridge,crown, Restoration می باشند.

مشخصات فنی : زمان گیرش پس از اختلاط طول های مساوی از دو خمیر 2 تا 4 دقیقه می باشد و تغییرات در دمای محیط و رطوبت نسبی زمان کاربری را تغییر میدهد.

دورالیت

ماده قالبگیری با پایه زینک اکساید و اوژنول

دورالیت یک ماده قالبگیری برای بافت های نرم بوده و ویژگی آن برای قالبگیری از دهان بیماران فاقد دندان می باشد.خمیر تهیه شده از این ماده قالبگیری،دارای روانی مناسب جهت ثبت جزئیات از محل قالبگیری است و به همین علت ماده مناسبی جهت تهیه قالب های اختصاصی می باشد. هربسته حاوی یک تیوب خمیر بیس به وزن 140گرم یک تیوب هاردنر به وزن60گرم همراه باPAD

مشخصات فنی : زمان اختلاط: 30 ثانیه

ایرالژین

ایرالژین یک ماده قالبگیری عالی برای تهیه مدل ها و قالب ها با توانای بالا برای ثبت جزئیات و دارای الاستیسیته بالا می باشد و در دو نوع بسته بندیعرضه میگردد:

  1. ایرالژین معمولی:بسته بندی در فویل آلومینیومی
  2. ایرالژین سوپر:بسته بندی درظروف پلی پروپیلن که دارای قابل نگهداری به مدت طولانی می باشد.

مشخصات فنی:

  • زمان اختلاط : 30 ثانیه
  • زمان کاربری: 1دقیقه و 15 ثانیه
  • زمان گیرش: 2 دقیقه و 30 ثانیه

کاویزول

ماده پر کننده موقت است. کاویزولی ماده ای با قوام خمیری است که در اثر تماس با بزاق دهان سخت میشود. بنابرایـن برای ترمیم موقت حفره های دندان در فواصل جلسات آماده سازی دندان توصیه میگردد.

ترکیب کاویزول: حاوی زینک اکساید ،زین سولفات، کلسیم سولفات و رزین می باشد.

مشخصات فنی : کاویزول در تماس با بزاق بعد از 20ثانیه سخت شده و بعد از 3 ساعت قابلیت تحمل فشار معمول جویدن را دارد.

خمیر پروفیلاکسی

خمیر پروفیلاکسی(خمیر جرم گیر) است. این ماده برای پاک کردن و صیقل دادن دندان ها در نظر گرفته شده که در جلسات مراجعه بیمار برای اقدامات پیشگیری کننده معمولا استفاده میگردد.قدرت تمیز کنندگی این ماده حداکثر بوده و سایش سطح دندان ها حداقل میباشد. (ابزار دندانپزشکی)

پودر زینک اکساید و اوژنول

این پودر با اوژنول ترکیب میشود و ترکیب حاصل خاصیت ضد درد دارد و به عنوان پانسمان و همچنین به عنوان آستر در زیر مواد ترمیمی غیر کا مپوزیتی به کار می رود

بیشتر بخوانید
لمینت کریستالی چه کاربردی دارد؟

اوژنول

اوژنول به عنوان مسکن در دردهای خفیف دندانی مصرف می شود همچنین با پودر زینک اکساید ترکیب شده ماده حاصل اثر پانسمان کنندگی دارد.

پودر کلسیم هیدروکساید

این پودر در معالجه کانال ریشه مصرف می شود و اثر آن به علت خاصیت باکنری زدایی در عاج های پوسیده است. کلسیم هیدروکساید با آب مقطر یا سرم فیزیولوژی ایجاد خمیری می کند که به راحتی در کانال ریشه جریان می یابد و به اسانی با شست و شوی کانال از آن خارج میگردد.

معرفی تجهیزات دندانپزشکی

تجهیزات دندانپزشکی را می‌توان در سه دسته کلی تجهیزات عمومی، تجهیزات اندو و تجهیزات ترمیمی دسته‌بندی کرد. در اینجا تجهیزات هر دسته را معرفی می‌کنیم:

تجهیزات عمومی دندانپزشکی

این تجهیزات در واقع دستگاه‌های پایه در دندانپزشکی هستند و به طور گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌‌گیرند. این تجهیزات عبارتند از:

  • آنگل دندانپزشکی
  • ایرموتور
  • هندپیس
  • توربین
  • ساکشن مرکزی
  • کمپرسور
  • واتر جت
  • لایت کیور
  • تب سنج
  • نگاتوسکوپ
  • لوپ
  • دستگاه اتوکلاو

تجهیزات درمان اندو

بدون شک درمان اندو و عصب‌کشی، یکی از مهم‌ترین و پرتقاضاترین درمان‌ها در حیطه دندانپزشکی است. تجهیزاتی که در درمان اندو استفاده می‌شوند عبارتند از:

  • موتور روتاری
  • اپکس فایندر
  • التراسونیک
  • پالپ تستر
  • آبچوراتور
  • موتور ایمپلنت

تجهیزات ترمیمی دندانپزشکی

با افزایش تقاضا برای ترمیم دندان‌ها، تجهیزات ترمیمی دندانپزشکی یکی از تجهیزات اصلی و مهم در مطب‌های دندانپزشکی هستند. تجهیزات ترمیمی دندانپزشکی شامل موارد زیر است:

  • آمالگاموتور
  • سندبلاستر
  • دستگاه جرم‌گیری

بدون اغراق می‌توان گفت بیش از 100 شرکت در اقصی‌ نقاط جهان مثل آمریکا، ژاپن و آلمان وجود دارند که تجهیزات و مواد اولیه دندانپزشکی با کیفیت را تولید و به بازار ارائه می‌کنند. (هزینه کورتاژ لثه)

لیست پرمصرف ترین مواد دندانپزشکی

هزاران سال است که مردم با استفاده از انواع مواد دندانپزشکی سعی در آماده سازی و پرکردن و درمان حفره‌های دندان برای درمان مشکلات دندانی داشته‌اند که از آن زمان تاکنون راه طولانی را طی کرده است. امروزه مراکز درمان دندانپزشکی خدمات گسترده‌ای را به بیمارانی که از درد دندان رنج می‌برند ارائه می‌دهد. دندانپزشکان از برخی مواد دندانپزشکی استفاده می‌کنند تا به وسیله آن‌ها بتوانند دندان‌های پوسیده را ترمیم و یا جایگزین کنند.

  • مواد کامپوزیت دندان

مواد کامپوزیت از جمله پرمصرف‌ترین مواد دندانپزشکی است که از ترکیباتی همچون ذرات شیشه، سرامیک و یا رزین تولید می‌شود. ماده اصلی تشکیل دهنده کامپوزیت در واقع همان ماده ای است که از آن برای پر کردن دندان‌ها نیز استفاده می‌شود.

پرمصرف ترین مواد دندانپزشکی

این ماده در آزمایشگاها و لابراتوارهای دندانپزشکی ساخته نمی‌شود، بلکه توسط دندان پزشک به طور مستقیم و به صورت لایه‌های مختلف روی دندان بیمار قرار داده می‌شود و هر لایه از مواد کامپوزیت دندان پس از قرارگیری روی دندان بیمار با استفاده از نور مخصوص محکم می‌شود. از جمله محبوب‌ترین روکش‌های دندان مطرح شده که موارد استفاده فراوانی نیز در زمینه دندانپزشکی دارد می‌توان به همین ماده یعنی کامپوزیت اشاره کرد.

  • گوتا پرکا

در بین لیست پرمصرف ترین مواد دندانپزشکی یک ماده  وجود دارد که از مواد طبیعی همچون عصاره گیاهان و صمغ درختان تشکیل شده است و نام آن گوتا پرکا است .این ماده از شیره و صمغ بعضی درختان به دست می آید که از جمله گزینه‌های بسیار مناسب برای پر کردن جای خالی ریشه دندان است. اغلب این ماده را با موادی همچون رنگدانه‌ها، زینک اکساید و مواد چسباننده ترکیب کرده و آن را به شکل نوارهای مخروطی در اندازه‌های مختلف تولید می‌کنند و دندانپزشک بعد از آنکه دندان بیمار را عصب کشی کرده و آن را به خوبی پاکسازی کرد، از این نوارهای مخروطی برای پر کردن کانال ریشه دندان استفاده می کند.

  • آمالگام دندانپزشکی

مورد بعدی که در لیست پرمصرف ترین مواد دندانپزشکی قراردارد آمالگام است که برای  پر کردن و ترمیم دندان برخی بیماران استفاده می‌شود.‌ برای تولید آمالگام از موادی همچون جیوه، قلع، نقره، روی و مس استفاده می شود‌. اصلی‌ترین کاربرد آمالگام پر کردن حفره‌هایی است که در درون دندان به وجود آمده‌اند. آمالگام اصولاً به صورت پودر تولید می‌شود و دندانپزشک هنگام استفاده از آن را با جیوه ترکیب کرده و آن را به حالت مایع در می‌آورد. ماده آمالگام کاملاً براق است و دندانپزشک می‌تواند آن را به فرم و شکل دلخواه و مورد نظر در آورد. (نخ دندان برای کامپوزیت)

  • فایل روتاری
بیشتر بخوانید
کاربردهای لیزر در دنیای دندانپزشکی

همانطور که همه ما می‌دانیم درمان کردن ریشه دندان به تبحر، تخصص و دانش دندانپزشک بستگی بسیاری دارد. امروزه دندانپزشک‌هایی با تجربه بالا که به دانش روز تکنولوژی حرفه خود مسلط هستند برای بالا بردن سرعت عمل و کیفیت کار خود در درمان ریشه دندان بیمار از فایل روتاری استفاده بسیاری می‌کنند. فایل روتاری ازجمله ابزارهایی است که در طی سالیان دندانپزشکان را در کاهش خطای درمان ریشه دندان یاری بسیاری داده است. این فایل به دلیل جنس نیکل تیتانیومی که دارد از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و حتی بعضی از مدل های آن قابلیت چرخش با سرعت ۵۰۰ دور در دقیقه را دارند.

فایل روتاری

این فایل به شکل استوانه‌ای بوده و نوک آن حالت مخروطی شکل اصلاح شده‌ای دارد که باعث می‌شود به جای حرکت رفت و برگشتی حرکت چرخشی داشته باشد. اندازه این مورد از پرمصرف ترین مواد دندانپزشکی با توجه به نوع دندان و میزان خرابی آن مشخص می‌شود. اصولاً این فایل‌ها یکبار مصرف هستند اما اگر برای دندان یک فرد از یک فایل بیشتر از یک‌ بار استفاده شود لازم است که قبل از استفاده مجدد حتماً خمیدگی که در اثر استفاده قبلی به وجود آمده است را صاف کرد. لازم به ذکر است که اگر بیش از حد لازم از این فایل‌ها استفاده شود ممکن است که فایل روتاری داخل دندان بشکند.

  • فیشور سیلانت

بر روی سطح دندان‌های ما برخی شیار‌ها و فرورفتگی‌هایی وجود دارند که با استفاده از مسواک نمی‌توان به خوبی آن‌ها را تمیز کرد؛ بنابراین بسیاری از ذرات ریز مواد غذایی در این شیارها و فرو رفتگی‌ها باقی مانده و موجب پوسیدگی و خرابی دندان‌های ما می‌شوند. فیشور سیلانت یکی از پرمصرف ترین مواد دندانپزشکی است که از آن برای پر کردن این شیارها و فرورفتگی‌ها استفاده می‌شود. فیشور سیلانت یک ماده همرنگ دندان است که دندانپزشکان آن را در عمق شیارها و فرورفتگی‌های دندان قرار می‌دهند و سپس توسط اشعه ماورا بنفش آن را روی دندان به خوبی سفت کرده و به این ترتیب از پوسیدگی دندان جلوگیری می‌کند. (لمینت دندان)

  • کن کاغذی

هنگامی که دندانپزشک قصد دارد کانال ریشه دندان را پر کند باید تمامی مایعاتی که در آن دندان وجود دارد را خشک نماید، چرا که باقی ماندن هرگونه رطوبت و مایع در کانال ریشه باعث ایجاد اختلال در امر پرکردن دندان و قرار گرفتن مواد دندانپزشکی در قسمت مورد نظر دندانپزشک می‌شود؛ بنابراین دندانپزشکان با استفاده از یک ماده کاملا بهداشتی و استریلیزه سعی می کنند مایع درون کانال ریشه را خشک نمایند که این کار به وسیله ابزاری به نام کن کاغذی صورت می‌گیرد. این ابزار به شکل مخروطی و در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود.

  • باندینگ دندانپزشکی

از این ماده برای درمان کردن آسیب‌های جزئی و شکاف‌هایی که در دندان ایجاد شده استفاده می‌شود. دندانپزشکان بیشتر از این ماده برای پر کردن شکستگی‌ها یا شکاف‌هایی که بین دندان‌ها ایجاد شده و یا پر کردن تراش‌ها و تغییر رنگ آن‌ها استفاده می کنند. استفاده از این ماده یکی آسان‌ترین راه‌ها برای بهبود یافتن وضعیت ظاهری دندان‌ها در یک جلسه کوتاه مدت درمانی است.

باندینگ دندانپزشکی

علاوه بر موارد مصرفی که مربوط به آسیب‌های ظاهری دندان است از این ماده برای پر کردن فاصله بین دندان‌های جلو و بهبود یافتن وضعیت لبخند بیمار نیز استفاده می‌شود. در باندینگ دندان از یک رزین مصنوعی برای فرم دادن به یک بخش از دندان استفاده شده و دندان بیمار باند می‌شود. (درمان درای ساکت چند روز طول میکشد)

بیشتر بخوانید
عوارض لمینت دندان چیست؟ + فیلم عوارض لمینت دندان و برداشتن لمینت دندان

واردات ادوات دندانپزشکی به چه ترتیب صورت می‌گیرد؟

  1. شرکت واردکننده با تامین منابع مالی از محل اعتبارات خود یا مشتریان اقدام به ثبت سفارش نزد کمپانی می‌کند.
  2. کمپانی خارجی ثبت سفارش را تایید نموده و در انتظار دریافت مبلغ جهت ارسال بار می ماند.
  3. شرکت واردکننده اقدام به ثبت سفارش در وزارت صمت و اخذ مجوز از وزارت بهداشت می‌کند. (کالا ها و نمایندگی قبلا ثبت و تعریف شده اند)شرکت واردکننده مدارک ثبت سفارش به همراه پرفرما مورد حواله را به بانک عامل ارائه می دهد.
  4. بانک عامل ثبت سفارش را در نوبت تخصیص ارز در پرتال بانک مرکزی قرار می‌دهند.
  5. تاییدیه بانک مرکزی جهت تخصیص ارز و انتقال به بانک کارگزار سمت کمپانی فروشنده صورت می‌گیرد.
  6. مدارک بیمه بار به همراه 30 درصد مازاد مبلغ مورد حواله به بانک عامل شرکت واردکننده ارائه می شود.
  7. با دریافت تاییدیه سویفت انتقال ارز، کمپانی فروشنده و خریدار اجازه ارسال بار را دارند.
  8. بار حمل شده و گمرک می رسد و گمرک آن را قبض می‌نماید.
  9. شرکت بازرسی جهت بازرسی کالا در محل گمرک اماده میشود در صورتی که بازرسی در مبدا توسط شرکت مورد تایید بانک مرکزی ایران انجام نشده باشد.
  10. بانک عامل به گمرک نامه اجازه ترخیص کالا به شرط مطابقت را می‌دهد.
  11. کالا در گمرک ایران اظهار می‌شود و مجوزهای وزارت بهداشت در سامانه تیتک دوباره مورد باز بینی قرار می‌گیرد.

موارد مهم در انتخاب بهترین برند تجهیزات دندانپزشکی چیست؟

خرید مواد و تجهیزات دندانپزشکی که به طور روتین در کلینیک به کار برده می‌شوند، یک جزء مهم از حرفه تخصصی دندان پزشکی در نظر گرفته می‌شود. با این حال دندان پزشکان همواره باید هزینه‌ها و مخارج صرف شده برای تجهیزات و مواد مصرفی خود را مد نظر قرار داده و با دانش قبلی اقدام به خرید این محصولات نمایند.

بر خلاف تصور عده‌ای، انتخاب از بین برندهای مرغوب و نام آشنا در بازار محصولات دندان پزشکی علاوه بر ارتقای کیفیت ارائه خدمات، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های غیرضروری (از قبیل هزینه تعمیرات و تعویض وسایل) نیز می‌گردد.

در حقیقت شما به جای آن که بارها و بارها مجبور به تعویض و یا تعمیر وسایل و تجهیزات خود باشید، با یک بار خرید لوازم باکیفیت می‌توانید تا سال‌ها از مزایای این محصولات بهره‌مند گردید؛ همچنین استفاده از مواد ترمیمی مرغوب موجب افزایش دوام این ترمیم‌ها برای بیماران گردیده و سطح رضایت آنان را از کار شما ارتقا می‌بخشد.

معرفی بهترین برندهای دندانپزشکی

از بین برندهای مختلف، چندتا از آن‌ها بیشتر معروف هستند و طرفداران زیادی هم دارند. برخی از برندها تنوع محصولات زیادی دارند و شما می‌توانید تجهیزات مختلف را از همان برند تهیه کنید. با این حال برخی از برندها تنوع محصولات کمی دارند و تنها برخی از تجهیزات خاص دندانپزشکی را تولید می‌کنند. برندهای زیر از جمله بهترین برندهای تجهیزات دندانپزشکی هستند:

  • برند کوکسو
  • برند گلدنت
  • برند ایرتکنیک
  • پریمیوم پلاس
  • وودپکر
  • دنت پلاس

لیست شرکت های وارد کننده تجهیزات دندانپزشکی

در ایران، تعدادی شرکت وارد کننده محصولات دندانپزشکی پیشرفته وجود دارد که از تکنولوژی‌های نوین استفاده می‌کنند. در صورت نیاز و خرید مواد دندانپزشکی میتوانید به نمونه‌ هایی از شرکت‌های زیر که معرفی می‌کنم توجه کنید:

شرکت بازرگانی گنجینه

گنجینه، یکی از شرکت‌های برجسته در زمینه بازرگانی محصولات دندانپزشکی در ایران است. گنجینه با تمرکز بر کیفیت، نوآوری و خدمات پس از فروش مطلوب، توانسته است رضایتمندی مشتریان خود را جلب کند و به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در صنعت تجهیزات دندانپزشکی در ایران مشهور شود. (پری کرونیت دندان)

بیشتر بخوانید
مقدمه اصلاح طرح لبخند هالیوودی

جویا الکترونیک تجهیزات دندانپزشکی

جویا الكترونيك از سال 1378 فعاليت خود را در زمينه تهيه و توزیع قطعات الکترونیک بصورت جدي آغاز كرده و پس از گذشت سالهاي متمادي موفق به کسب امکان تهیه انواع قطعات الکترونیک شده است .این مجموعه با در اختیار داشتن افرادی کارآمد و مسئولانی باتجربه ، در کلیه سطوح تصمیم گیری و اجرایی و کاربردی از آخرین و پیشرفته ترین روشهای فروش اینترنتی قطعات الکترونیک در زمینه داخلی و خارجی بهره می برد و قادر است انواع سفارشات شما را پيگيري و تهيه نمايد . اين مجموعه در زمينه توزيع قطعاتي نظير انواع مقاومت ، خازن ، ديود ، آي سي ، ترانزيستور ، كريستال،. كانكتور ،سلف ، برد ، ماژول ، پروگرامر ، سنسور ، فيوز وسفارش PCB تجربه لازم را دارا مي باشد . شرح خدمات جویا الکترونیک به شرح زیر است.

تجهیزات دندانپزشکی تهران دنتال

شرکت تهران دنتال در سال 1363 با شماره 52730 با موضوع واردات و صادرات مواد و تجهیزات دندان پزشکی به ثبت رسیده است. اين شرکت با اهداف علمي، آموزشي و بازرگاني تاسيس گرديد، که يکي از اهداف اين شرکت اطلاع رساني آخرين تکنولوژي به حرفه دندان پزشکي کشور می باشد. در حال حاضر شرکت تهران دنتال داراي بخش هاي بازرگانی، کلینیک دندان پزشکی و آموزش مي باشد.

تجهیزات دندانپزشکی تهران دنتال

شرکت تهران دنتال با شماره 1221 در اداره کل محصولات دندانپزشکی ایران ثبت شده است و کلیه محصولات وارداتی این شرکت با مجوز و هولوگرام وزارت بهداشت در سطح ایران توزیع می گردد.

تجهیزات دندانپزشکی تهران اتکال

شرکت تهران اتکال  به عنوان شرکتی پیشگام  و آینده نگر، در راستای اهداف نظام سلامت و به منظور ارتقای کیفیت درمان، با تلاش در بکارگیری آخرین تکنولوژی و پدیده های روز دنیا و واردات محصولات دندانپزشکی تخصصی و امکان دسترسی متخصصین به این تکنولوژی را فراهم آورده است. (هزینه درمان ریشه دندان عفونی)

به منظور نیل به این اهداف فعالیت خود را بر  اساس  رعایت الزامات،  قوانین  و مقررات و استاندارد‌های  ملی  و  بین المللی  پایه گذاری نموده  و  با استقرار سیستم مدیریت کیفیت و انطباق  کیفیت محصولات  با  الزامات خاص تجهیزات  پزشکی  و  حفظ  اثر بخشی  و  کارایی  در  سیستم  نسبت  به  پیاده‌سازی ISO 13485:2003  موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شده است. در خصوص اجرای خدمات فنی با کیفیت و لزوم ایجاد فرایندی موثر و اثربخش نیز نسبت به جاری نمودن سیستم مدیریت کیفیت و با اصل مشتری مداری در رسیدگی به نظرات و شکایات مشتریان خود را متعهد به پیشبرد اهداف ذیل می‌داند.

تجهیزات دندانپزشکی مستر دنتال

مدرسه مهندسی پزشکی ایران با دارا بودن کادر فنی مجرب و تحصیل کرده از رشته های مهندسی برق, مهندسی فناوری و اطلاعات,دکترای دندانپزشکی و مهندسی پزشکی در سال 1394 اقدام به تاسیس فروشگاه اینترنتی کالای دندانپزشکی مستر دنتال نموده است.

مستر دنتال
تجهیزات دندانپزشکی مستر دنتال

فروشگاه اینترنتی مستر دنتال با برند تجاری آقای دندان در زمینه ی فروش, نصب و راه اندازی تجهیزات دندانپزشکی ,توزیع مواد و اقلام مصرفی دندانپزشکی,مشاوره تجهیز مطب ,طراحی و تجهیز ایده آل کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی,خدمات فنی,تعمیرات تخصصی تجهیزات دندانپزشکی ,نگهداری پیشگیرانه و بازدید ماهانه کلیه تجهیزات دندانپزشکی فعالیت می کند.مستردنتال مفتخر است کلیه ی خدمات زیر را برای مراکز درمانی,کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی و شرکت های نمایندگی و همکار در اسرع وقت ارایه دهد.

شرکت درمان یاب سلامت پویا

شرکت درمان یاب سلامت پویا، یکی از شرکت‌های معتبر و برجسته در زمینه محصولات دندانپزشکی در ایران است. این شرکت با بیش از 10 سال تجربه درخشان در زمینه واردات و توزیع تجهیزات دندانپزشکی، به عنوان یک نماینده معتبر برندهای معروف جهانی در ایران شناخته می‌شود.

شرکت درمان یاب سلامت پویا

با توجه به تلاش مستمر در بهبود کیفیت خدمات و ارائه مشاوره فنی به مشتریان، درمان یاب سلامت پویا به عنوان یک شرکت قابل اعتماد و مورد اعتماد در صنعت تجهیزات دندانپزشکی در ایران شناخته می‌شود. آنها با همکاری با تیمی متخصص و حرفه‌ای، خدمات پس از فروش و پشتیبانی مناسبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و به رضایتمندی بیماران و دندانپزشکان همواره تاکید دارند.

بیشتر بخوانید
اوردنچر بر پایه ایمپلنت

شرکت پویان طب نور از تولیدکنندگان دندانپزشکی

پویان طب نور با سابقه فعالیتی موثر در زمینه واردات و توزیع و فروش تجهیزات و مواد دندانپزشکی، به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت شناخته می‌شود. پویان طب نور با تیمی متخصص و کارآزموده، خدمات مشاوره فنی و پشتیبانی قوی را نیز ارائه می‌دهد. این شرکت با توجه به نیازهای مشتریان و بازار، به ارائه خدمات پس از فروش مناسب و رضایتمندی مشتریان تأکید دارد. (ایمپلنت دندان جلو چگونه است)

شرکت امید طب پارس از تولیدکنندگان دندانپزشکی

شرکت امید طب پارس یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه فروش تجهیزات و مواد دندانپزشکی در ایران است. این شرکت با چندین سال تجربه درخشان در زمینه واردات و توزیع تجهیزات دندانپزشکی، به عنوان یکی از نمایندگان اصلی برندهای معتبر جهانی در ایران شناخته می‌شود. شرکت امید طب پارس با واردات تجهیزات پیشرفته و با کیفیت، به بهبود کیفیت خدمات دندانپزشکی در ایران کمک می‌کند و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این صنعت ایفا می‌کند.

معرفی شرکت های مواد مصرفی دندانپزشکی و تولیدکنندگان دندانپزشکی

1- شرکت تجهیزات دندانپزشکی طب سینوهه

پخش مواد مصرفی دندانپزشکی در شیراز، استان فارس و سایر نقاط کشور کلسیک هیدروکساید _ زینک اکسید _ کلر هگزیدین شرکت توسعه تجارت طب سینوهه

2- ملزومات مصرفی و تجهیزات دندانپزشکی قیمت مناسب

ملزومات مصرفی دندانپزشکی مواد مصرفی که شرکت کار می کند شامل : ست اسپیدکس ، سمان GC ، کامپوزیت دنفیل ، کامپوزیت دیافیل ، کامپوزیت…

3- نمایندگی تولید و فروش لوازم مصرفی دندانپزشکی

تیکا طب تولیدکننده و توزیع کننده و فروش انواع تجهیزات و مواد دندانپزشکی در مشهد می باشد. بهترین کیفیت در کنار پایین ترین قیمت را از ما بخواهید برای ثبت سفارش و خرید مواد دندانپزشکی در مشهد لیست کالای دندانپزشکی توزیع کننده مواد دندانپزشکی شرکت توزیع مواد دندانپزشکی مواد دندانپزشکی مشهد مواد اصل دندانپزشکی مشهد.

4- کالای دندانپزشکی، دستکش لاتکس

توزیع انواع مواد مصرفی دندانپزشکی در شیراز، استان فارس و سایر نقاط کشور مواد یکبارمصرف دندانپزشکی، شامل: روکش یونیت، گان جراحی، سینی یکبار مصرف ، روکش پوآر، دستکش لاتکس، دستکش نیتریل،… شرکت توسعه تجارت درمان طب سینوهه.

5- تجهیزات دندانپزشکی طب سینوهه

توزیع و فروش تجهیزات و مواد دندانپزشکی در استان فارس و شیراز شامل: آمالگام، کامپوزیت، گلاس، دایکال، سمان، باندینگ، اینسترومنت دندانپزشکی، ایمپلنت، گوتا و پیپر، بلیچینگ، فرز دندانپزشکی و سایر متریال دندانپزشکی امکان خرید مواد دندانپزشکی به صورت حضوری و آنلاین در شیراز و سایر شهرهای کشور شرکت توسعه تجارت طب سینوهه

سخن پایانی

شما در این مقاله با مواد و تجهیزات دندانپزشکی آشنا شدید. همچنین از برترین برندهای تولید کننده تجهیزات و مواد دندان پزشکی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

بهترین برند کامپوزیت در ایران کدام است؟

در ایران مارک های کامپوزیت ونیر زیادی وجود دارد که از بهترین آنها می توان به کامپوزیت IPS اشاره کرد. این روکش از ظرافت، شفافیت، کیفیت و زیبایی زیادی برخوردار است.

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟

بهترین برندهای کامپوزیت تولید شده در دنیا متعلق به کشورها آمریکا، ژاپن و سوییس می باشند. البته ناگفته نماند که مشابه کامپوزیت هایی که در این کشورها تولید می شوند، هم اکنون در کشور خودمان نیز طراحی و ساخته می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا