اخبار

آسان ترین روش های واردات کالا از چین

هرساله تعداد زیادی کالای چینی ارزان از طریق واردات به بازار کشور تزریق می‌شود. این کالاها توسط کمپانی‌های وارداتی مختلف و به روش‌های مختلفی به داخل کشور وارد می‌شوند. اما آیا می‌توان از میان این تعداد زیاد کمپانی وارداتی و روش‌های مختلفی که برای واردات کالا از چین وجود دارد، یک شرکت بازرگانی مناسب که به ارزان‌ترین روش کالا وارد کشور می‌کنند پیدا کرد؟ کالاهایی که در نهایت منجر به کسب سود زیادی شود. اگر دارای کسب‌و‌کاری هستید که با واردات کالای چینی رونق پیدا می‌کند، این مطلب برای شماست.

برایواردات کالا از چین با ارزان ترین قیمت و در کمترین زیمان با شرکت بازرگانی وانیکس کلیک کنید.

کالاهای چینی ارزان هستند

اولین نکته که باید همه کسانی که در کار واردات اجناس از کشورهای دیگر هستند بدانند این است که ارزان‌ترین کالاها، کالاهای چینی هستند. اما چرا؟ زمانی که چین تصمیم گرفت به یک قدرت اقتصادی تبدیل شود، سیاست‌هایی اتخاذ کرد که در آن دست شرکت‌های تولیدی باز گذاشته می‌شد و می‌توانستند ارتباط خارجی مؤثر با دیگر کشورها برقرار کنند.

همین عامل به‌تدریج به رشد و توسعه‌یافتن شرکت‌های تولیدی چینی منجر شد و در نهایت باعث شد که بتوانند حجم وسیعی از بازار جهانی را در زمینه کالاهای گوناگون در دست گیرند. کالاهایی مثل خودرو، گوشی موبایل، قطعات الکترونیکی و لوازم آرایشی در بازار ایران نیز به‌وفور یافت می‌شوند.

امروزه این سیاست‌ها به شکلی پیش رفته که شرکت‌های چینی دارای نیروی کار ارزان و مواد خام اولیه، می‌توانند کالاهای ارزان برای دیگر کشورها تهیه کنند. طوری که واردات کالاهای چینی برای هر کشوری دارای سود بسیار زیاد بوده و البته جزو اولویت‌های همه کشورها هستند.

بیشتر بخوانید
آنچه پرستار کودک باید درباره وظایف خود بداند

همه این دلایل دست‌به‌دست هم داده تا بتوان گفت بهترین و ارزان‌ترین نوع واردات، واردات از چین است. اما خود واردات از چین نیازمند طی‌کردن مراحلی است که گاه از عهده هر کسی برنمی‌آید. طوری که باید از طریق یک شرکت وارداتی مثل بازرگانی وانیکس اقدام نمود. 

مراحل واردات کالا از چین

برای واردات کالا از چین نیاز است تا مراحل قانونی و عملی طی شود. اولین اقدام برای واردات از چین تهیه مدارک و مجوزات لازم برای انجام این کار است. تهیه کارت بازرگانی، مجوزات لازم از وزارت صنعت معدن تجارت و در صورت نیاز، مجوز بهداشت. بعد از تهیه این مجوزها و مدارک، لازم است که با شرکت چینی موردنظر که می‌خواهید از آنجا کالاهای خود را خریداری کنید ارتباط بگیرید. این ارتباط شامل خرید اجناس و ارسال آن‌ها به ایران است. برای خرید لازم است چیزی به نام پیش‌فاکتور تهیه کنید که شامل قیمت اجناس، تعداد آن و البته چگونگی پرداخت هزینه خرید کالاها است. 

بعد از تهیه پیش‌فاکتور لازم است که آن را به شرکت چینی تحویل داده و اجناس را خریداری کنید. مرحله بعد واردات عبارت است از ارسال این اجناس به داخل کشور. از سه طریق هوایی، دریایی و خشکی می‌توان به این کار مبادرت ورزید. ارسال هوایی اجناس بهترین و سریع‌ترین شیوه برای انتقال آن‌ها به داخل کشور است. بعد از ورود کالاها به داخل کشور آن‌ها را تحویل گمرک می‌دهند. شما باید با در دست داشتن مدارکی که نام بردیم به گمرک رفته و اجناس خود را ترخیص کنید. این مرحله آخرین مرحله واردات از چین است که باید انجام شود.

بیشتر بخوانید
کاشت ابرو و زاویه سازی صورت با goonehclinic.com

خرید کالا از چین با وانیکس

اولین مرحله خرید کالا از چین است را می‌توان با روشی بسیار ارزان‌تر نیز انجام داد. حتماً از خواندن قسمت خرید کالا این‌طور برداشت کردید که باید به چین سفر کرد. می‌دانید که هزینه این سفر قطعاً بسیار زیاد بوده و جدای از آن هزینه‌های دیگری هم وجود دارد که از قبل نمی‌تواند تخمین زده شود.

برای خرید کالا از چین و تحویل آن در ایران با وانیکس در سریع ترین زمان و با بهترین هزینه کیلک کنید.

اما راه ارزان‌تر انجام‌دادن این مرحله چیست؟ شما می‌توانید تمام مراحل خرید مثل تهیه پیش‌فاکتور، تحویل اجناس و انتقال برای ارسال به ایران را توسط رابط‌های شرکت بازرگانی وانیکس انجام دهید.

در واقع سپردن کلیه مراحل خرید اجناس از چین به کمپانی وانیکس باعث می‌شود که بسیار ارزان انجام شده و به‌سادگی کالاها خریداری گردد. جدای از اینکه تجربه بالای این رابط‌ها که فورواردر نام دارد باعث می‌شود کارها به‌سرعت و بدون دردسر انجام شود. این روش یکی از راه‌های ارزان  واردات از چین است. 

حمل از چین با وانیکس

مرحله بعدی واردات کالا از چین که همان حمل از چین است نیز قابل سپردن به شرکت بازرگانی وانیکس است.

برای حمل از چین در سریع ترین زمان و با کمترین هزینه با وانیکس کلیک کنید.

شرکت بازرگانی وانیکس به‌خاطر قراردادهایی که با شرکت‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی بسته است می‌تواند به‌راحتی کالاهای شما را از راه هوایی به داخل کشور انتقال دهد. این انتقال اجناس از طریق کارگو قابل انجام است.

کارگو روشی ارسال ارزانی است که به طور معمول کالاها را با هواپیمای باربری وارد کشور می‌کند. در انتقال به‌وسیله کارگو اجناس شما بیمه شده و اگر خسارتی به آن‌ها وارد شود توسط شرکت‌های بیمه طرف قرارداد با کمپانی‌های انتقال بین‌المللی جبران می‌شود. این روش دیگر راه ارزان برای واردات کالا از چین است.  

بیشتر بخوانید
بهترین دندانپزشکی سعادت‌آباد؛ کلینیک تخصصی دکتر محمد نیکزاد

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا