تکنولوژی دندانپزشکی

مقدمه اصلاح طرح لبخند هالیوودی

می دانیم که هر یک از ما دوست داریم لبخند زیبایی داشته باشیم. لبخندی که بتواند باعث احساس شادی و نشاط در قلبمان شود زیرا به سبب زیبا بودن لبخندمان احساس اعتماد به نفس بیشتری داریم.

با اصلاح طرح لبخند نیز می توان تناسب بین اجزای مختلف صورت و نیز دندان ها را برقرار نمود و زیبایی چهره افراد را افزایش داد.به سبب بهره گیری از اصلاح طرح لبخند می توان شاهد چهره ای سر شاد و دلنشین بود.

در این بین اصلاح طرح لبخند هالیوودی بهترین گزینه برای جذاب شدن چهره است که از بازیگران هالیوودی الگو گیری میشود و این اصلاح طرح لبخند با چندین روش است که ما 3 روش را در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم.

۱) کامپوزیت دندان

کامپوزیت دندان یکی از روش های ترمیمی و زیبایی دندان است که در آن یک ماده شبیه به دندان با تنوع رنگی متفاوت به رنگ دندان بر روی سطح دندان چسبانده می شود. این روش می تواند برای اصلاح شکل، رنگ، اندازه، یا ترتیب دندان ها مورد استفاده قرار گیرد.

برای اصلاح رنگ، شکل، اندازه، یا ترتیب دندان ها، ممکن است لازم باشد که مقدار کمی از سطح دندان ها تراشیده شود تا لایه کامپوزیت دندانی بهتر بر روی آن ها بچسبد. اما در برخی موارد دیگر، ممکن است بتوان بدون تراشیدن دندان ها، کامپوزیت را انجام داد. این تصمیم را باید با مشورت اصلاح طرح لبخند هالیوودی با دندانپزشک خود بگیرید.

کامپوزیت دندانی می تواند از نوع های مختلفی باشد که بر اساس ترکیبات، خواص، رنگ، قیمت، و عمر مفید آن ها متفاوت هستند.

بیشتر بخوانید
کاربردهای لیزر در دنیای دندانپزشکی

برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه های کامپوزیت شده قبل و بعد در کلینیک دندانپزشکی عرشیان میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

فیلم کامپوزیت دندان طرح لبخند

۲) لمینت دندان

لمینت دندان که به آن ونیر نیز گفته می شود نوعی پروسه درمانی و زیبایی برای دندان است برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی. لمینت نوعی روکش نازک است که همرنگ دندان می باشد و جهت بهبود زیبایی لبخند و ظاهر افراد انجام می شود. لمینت دندان پروسه درمانی و زیبایی دارد از این رو که شما با لمینت کردن دندان های خود علاوه بر مقاوم سازی آن ها، عیوب دندان ها را می پوشاند.

لمینت در یک مرحله قابل اجرا نیست مانند کامپوزیت به دلیل اینکه مراحل قالب گیری و ساخت در آزمایشگاه را دارد.

لمینت دندان به صورت اصلاح طرح لبخند هالیوودی با لمینت ماندگاری بالایی دارد و عمر بیشتری میکند و هزینه آن چهار برابر کامپوزیت است.

برای اطلاعات بیشتر و انجام ایمپلنت دندان به لینک زیر مراجعه کنید.

مراحل انجام لمینت دندان

۳) ارتودنسی

ارتودنسی، شاخه‌ای از علم دندانپزشکی است که به بررسی و درمان ناهنجاری‌های فک و دندان می‌پردازد. این ناهنجاری‌ها ممکن است کنگره‌ای یا بد حالتی دندان‌ها باشد که ممکن است بر سلامت دهان و چاشنی، صحبت کردن و حتی ظاهر فرد تاثیر بگذارند.

ارتودنسی دندان راهی دائمی و زمان بر برای اصلاح طرح لبخند هالیوودی است.

اهمیت ارتودنسی در زندگی افراد بیش از آن است که فقط ظاهر زیباتری به آن‌ها ببخشد. از جمله فواید ارتودنسی می توان به این موارد اشاره کرد:

بهبود عملکرد گاز و مصرف غذا:

وقتی دندان‌ها در موقعیتی نامناسب قرار دارند، ممکن است باعث سخت شدن خرد کردن غذا و هضم آن شوند.

بیشتر بخوانید
ایمپلنت لیزری چیست؟ + کاشت ایمپلنت با لیزر چه مزایایی دارد؟

بهبود سخنرانی:

بد حالت بودن دندان‌ها ممکن است بر صدای فرد و توانایی او در تلفظ کلمات تاثیر بگذارد.

پیشگیری از مشکلات دندان و لثه:

دندان‌های بدحالت و عدم توازن در طول فک ممکن است باعث بروز مشکلات جدی دندانی و لثه شود همچون خراش، فرسایش دندان و بیماری‌های لثه.

افزایش اعتماد به نفس:

ظاهر زیباتری که نتیجه ارتودنسی می‌دهد می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس فرد کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارتودنسی و اصلاح طرح لبخند هالیوودی به لینک زیر مراجعه کنید:

هر آنچه باید درباره درمان ارتودنسی مدرن بدانید

7 بازیگر اصلاح طرح لبخند هالیوودی

1) تام کروز

از دوران جوانی، دندان‌های تام کروز نامرتب و دچار آسیب بودند، علی‌رغم داشتن نقص‌هایی مانند اوربایت. این ایرادات گفته می‌شود نتیجه یک جراحت ورزشی از بازی هاکی بوده‌اند. به علاوه، کمبود یک دندان در فک بالایی سمت چپ وی باعث شده بود که دندان‌های او به سمت چپ جابجا شوند و خط وسط دندانی‌اش جابجا شود. که با کامپوزیت دندان اصلاح شد.

در طول دوران حرفه‌ای او، تام کروز از تاج‌های دندانی استفاده کرده و بعدها در سال 2002 با ارتودنسی عمومی دیده شده است. براساس عکس‌ها، به نظر می‌رسد که وی ممکن است روش‌هایی چون بلیچینگ دندان، ونیر کامپوزیت دندان یا باندینگ کامپوزیت دندان، و شاید حتی برخی اقدامات جراحی گمزی مانند کراون لنگتنینگ انجام داده باشد تا ظاهر دندان‌هایش بهبود یافته و لبخندش چشم‌نوازتر شود.

کروز هرگز به طور عمومی در مورد کارهایی که بر روی دندان‌هایش انجام داده است تأیید یا تکذیب نکرده است، اما تصاویر و اتفاقات مشهور نشان‌دهنده‌ی تلاش‌های زیبایی‌شناسی دندانپزشکی وی هستند که به حفظ و بهبود ظاهر اصلاح طرح لبخند هالیوودی کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید
سفید کردن دندان ها با دندانپزشکی دیجیتال

منبع : https://www.longevitadental.com/blog/tom-cruise-teeth

2) مورگان فریمن

مورگان فریمن را می توان یکی از بهترین بازیگران نسل خود دانست. اما زمانی، این بازیگر افسانه‌ای، دندان‌های کجی داشت که او را در حرفه‌اش بسیار محدود کرد.

به لطف روش های اصلاح طرح لبخند هالیوودی مانند باندینگ کامپوزیت دندان و موارد دیگر، مورگان توانست دندان های خود را سفید کرده و شکاف وسط را از بین ببرد. او اکنون بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسد و با اصلاح طرح لبخند هالیوودی کامل‌تر – البته این به او کمک کرده تا نقش‌های مختلف سینمایی را بازی کند.

این بازیگر که بیشتر به خاطر صدای افسانه ای در ابتدای کار خود شناخته میشد با کمک کامپوزیت دندان و درمان های مختلف بهترین خود را در صحنه به نمایش گذاشته و فصل جدیدی در زندگی حرفه ای خود باز کرد.
در زیر نمونه عکس قبل و بعد میتوانید مشاهده کنید.

3) کیتی هلمز

احتمالا اسم این بازیگر به عنوان همسر تام کروز شنیده باشید.

کیتی هلمز متولد شهر تولدو در ایالت اوهایو است. او کوچک‌ترین فرزند از پنج فرزند (چهار دختر و یک پسر) مارتین و جوزف هلمز است که پس از ازدواج از یکدیگر طلاق گرفته بودند.

هلمز دوران دانشگاهی خود را در دانشگاه کلمبیا آغاز کرد. پدر هلمز خواستار این بود تا دخترش یک پزشک بشود.

در ژانویه ۱۹۹۷ او به لس آنجلس رفت و در سال ۱۹۹۸ در فیلم طوفان یخ بازی کرد که این اولین فیلم حرفه‌ای او است.

اصلاح طرح لبخند هالیوودی این بازیگر در ابتدای ورود به عرصه بازیگری تا به امروز زمین تا آسمان متفاوت شده به لطف عمل های زیبایی دندان از جمله کامپوزیت دندان

بیشتر بخوانید
درباره دندانپزشکی سازگار با محیط زیست

عکس هایی از قبل و بعد از کامپوزیت دندان این بازیگر در زیر به نمایش گذاشته شده است.

4) جورج کلونی

به گفته مجله تایم یکی از ۱۰۰ شخص تأثیرگذار در جهان شناخته می شود که همگی بازی و کارگردانی آن را در فیلم های برتر دیده ایم از جمله فیلم سینمایی هیولای پول، این بازیگر مشهور نیز از قاعده مقاله ما خارج نیست و با عمل های زیبایی چهره جدید و متفاوتی از خود را نمایش داد.

5) لیندزی لوهان

ستاره هالیوودی لیندزی لوهان زمانی دندان‌های لکه‌دار و ناهموار داشت، اما با اصلاح طرح لبخند هالیوودی به دندان‌های روشن، سفید و صاف تبدیل شد که به احتمال زیاد با سفید کردن دندان‌ها و روکش‌های کامپوزیت دندان و یا لمینت به دست می‌آمد. هرچه داشت، اصلاح طرح لبخند هالیوودی را به کلی دگرگون کرده بود!

6) میلی بابی براون

ستاره Stranger Things می‌توانست روش‌های ظریف‌تری مانند سفید کردن دندان‌ها و صاف کردن Invisalign داشته باشد، اگرچه برخی کارشناسان فکر می‌کنند که ممکن است او همچنین دو روکش یا باندینگ کامپوزیت دندان داشته باشد تا ظاهر دو دندان جانبی خود را بهبود بخشد.

7) زک افران

زکری دیوید الکساندر افران (به انگلیسی: Zachary David Alexander Efron؛ زادهٔ ۱۸ اکتبر ۱۹۸۷) بازیگر آمریکایی است. او بازیگری را به‌طور حرفه‌ای در آغاز دههٔ ۲۰۰۰ آغاز کرد و بابت نقش اصلی‌اش در سه‌گانهٔ دبیرستان موزیکال (۲۰۰۶–۲۰۰۸) به‌عنوان آیدل نوجوان به شهرت رسید. طی این مدت، او همچنین نقش اصلی فیلم موزیکال اسپری مو (۲۰۰۷) و فیلم کمدی دوباره ۱۷ (۲۰۰۹) را ایفا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا