تکنولوژی دندانپزشکی

معرفی تولید کنندگان لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی جزو آن دسته از محصولاتی است که طیف وسیعی از انواع لوازم یکبار مصرف را شامل می شود. با توجه به اهمیت روز افزون این نوع محصولات در کلینیک های دندانپزشکی و انواع مراکز خدمات درمانی، شرکت ها و  برند هایی در سراسر کشور به وجود آمده است  تا بتوانند خدمات خود را در زمینه فروش این نوع محصولات تولید نمایند.  

بد نیست بدانید که روزانه این لوازم در انواع مختلفی در شرکت های تولید کننده به وجود می آید که کاربرد فراوانی دارد. خوشبختانه و با توجه به نیاز مصرف کنندگان انواع مختلفی از تولیدکنندگان موجود است که به معرفی آنها می پردازیم: 

۱-مجموعه تولیدی برند دکتر وست

این برند در دو حوزه متفاوت فعالیت می کند که شامل لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی، تجهیزات و البسه پزشکی می باشد.  

مجموعه تولیدی برند دکتر وست توانسته است با ارائه خدمات بی نظیر خود برای انواع مراکز دندانپزشکی و همچنین بیمارستان ها و درمانگاه ها به صورت وسیعی در سراسر ایران فعال باشد. 

از نکات مهم  لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی این برند می توان به گزینه های زیر اشاره نمود: 

  • شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید شرکت پرشیا طب آریا صاحب امتیاز این برند موفق می باشد. 
  • این شرکت توانسته با به کار بردن بهترین نوع مواد اولیه و با ارجاعات بین المللی، برند خود را نیز به کشورهای همسایه منتقل نماید. 
  • از نمونه محصولاتی که این برند به مشتریان خود ارائه می دهد می توان به پیش بند دندانپزشکی،  دستمال سینی،  همزن اسپاتول،  ماسک،  روکش های یونیت،  کلاه و غیره اشاره نمود. 
بیشتر بخوانید
عوارض لمینت دندان چیست؟ + فیلم عوارض لمینت دندان و برداشتن لمینت دندان

2- شرکت تولید کننده لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی  برلیان قطعه

این شرکت جزو تولید کنندگان برتر تهیه لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی می باشد. بد نیست بدانید که بسیاری از لوازم آن به روش قالب سازی پلاستیک تولید می شود. 

روشی که این شرکت برای ساخت لوازم دندانپزشکی به کار می برد به عنوان یک مزیت برتر برای شرکت برلیان قطعه شمرده می شود. 

چرا که طیف وسیعی از محصولات به این صورت ساخته می شود و به این منظور تولید انبوه در کم ترین زمان ممکن را شامل می گردد. از ویژگی های این شرکت تولید کننده لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی و دیگر تجهیزات پزشکی می توان به گزینه های زیر اشاره نمود: 

  • بهتر است این نکته را به یاد داشته باشید که تمامی لوازم ساخته  شده در این شرکت کاملا به صورت سفارشی می باشد. 
  • همانطور که اشاره نمودیم شرکت تولید کننده برلیان قطعه قابلیت تولید انبوه محصولات،  یکبار مصرف بودن و همچنین سبک بودن را داراست. پس شما مصرف کننده گرامی بدون هیچ نگرانی می توانید محصول خود را سفارش نموده و نگران کیفیت آن لوازم نباشید. 

3- شرکت تولید کننده لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی دندال 

این شرکت برند تجاری خود را در سال 1393 به ثبت رساند و از سال 1394 در حوزه لوازم یکبار مصرف  دندانپزشکی مشغول به فعالیت گشت. 

شرکت لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی دندال توانسته است با شناخت کم و کاستی های موجود در این زمینه به نوعی تحول در این کار را به وجود آورد. 

از دیگر افتخارات این شرکت می توان به صورت زنجیره ای کار نمودن آن در سه نقطه از کشور اشاره نمود. شرکت لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی دندال دارای 21733 محصول است که روز به روز در حال پیشرفت در این زمینه است. 

4- شرکت تولید کننده لوازم یکبار مصرف دنداپزشکی تکتا آفرین فناوران ایساتیس

این شرکت هم مانند دیگر شرکت های گفته شده مشغول فروش تجهیزات پزشکی و همچنین لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی می باشد. 

بیشتر بخوانید
کراودینگ دندان چیست؟ + معرفی انواع مشکلات کرادینگ دندان

از افتخارات این شرکت تولید کننده می توان به فعالیت شبانه روزی برای تولید با کیفیت ترین انواع  محصولات می باشد. 

5- شرکت تولید کننده لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی زلال طب شمیم

شرکت زلال طب شمیم از سال 1390 مشغول به فعالیت شد که این شرکت به واسطه بهترین خدماتی که به مشتریان خود عرضه می دهد همواره به خوش نامی در این زمینه معروف گشته است. 

شرکت تولید کننده زلال شمیم سالهاست که به تولید لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی و پزشکی مشغول به فعالیت است. 

6- خرید لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

همانطور که میدانید حفظ سلامتی بیمار جزو یکی از مهمترین مواردی است که تمامی دندانپزشکان به آن توجه ویژه ای دارند. 

به این منظور بیشتر دندانپزشکان ترجیح می دهند از لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی در مطب خود استفاده نمایند. چرا که با استفاده از این لوازم به راحتی می توانند از گسترش انواع بیماری های واگیردار به بدن بیمار جلوگیری نمایند. 

به گفته ی بیشتر کارشناسان بسیاری از عفونت ها از طریق دهان و یا دندان به بیمار منتقل می شود. زیرا با استریلیزه نمودن لوازم دندانپزشکی و با توجه به اینکه این کار به زمان زیادی احتیاج دارد بیشتر دندانپزشکان ترجیح میدهند از لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی در مطب خود استفاده نمایند. در ادامه به بعضی از لوازم پرکاربرد این عرصه اشاره می کنیم: 

7-قیمت لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی

یکی از مزیت های این لوازم این است که قابل بازیافت می باشند و شما با هر بار مصرف می توانید آن را به چرخه تولید باز گردانید. 

بیشتر بخوانید
معرفی و بررسی انواع وسایل و تجهیزات ارتودنسی

چرا که این محصول همچون سایر محصولات پلاستیکی برای تولید دیگر،  محصولات استفاده می شود. 

قیمت این لوازم بسیار ارزان است و شما می توانید در کنار هزینه پایینی که برای خرید این محصولات می پردازید جان بیماران خود را در برابر انواع بیماری ها نجات دهید. 

کلام آخر

لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی توانسته است در راستای سلامتی بیماران خود و همچنین عدم انتقال انواع بیماری ها به کار برده شود. 

از مهمترین مزیت کاربرد لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی در مطب ها و انواع مراکز درمانی همین بس که توانسته است عفونت ها را کنترل نماید. 

به همین جهت نیاز جامعه ی سلامت به این لوازم به مرور درحال افزایش است.خوشبختانه با پدید آمدن انواع مراکز فروش لوازم یکبار مصرف دندانپزشکی همچون تجهیزات دندانپزشکی سورنا دنتال و شرکت های تولید کننده با ارائه انواع محصولات با کیفیت خوب، این امکان را پدید آورده اند که کمبود های این بخش را جبران کنند و به رفع نیازها کمک شایانی نمایند. 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا